Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

תקלה עולמית - שוב תקלה בוולט: לא ניתן להזמין משלוחים - הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן.

פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. ▾ דווח על תגובה זו 0 . ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו.

ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. מפ×
מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan from www.systematics.co.il
לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. הרגע הזה שהייתה תקלה עולמית ברשתות החברתיות.

אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה .

פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . סדר עולמי חדש היו מוכנים. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,. הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. הרגע הזה שהייתה תקלה עולמית ברשתות החברתיות.

סדר עולמי חדש היו מוכנים. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.

הרגע הזה שהייתה תקלה עולמית ברשתות החברתיות. מ×'זק 14.4.19: תקל×
מ×'זק 14.4.19: תקל×" עולמית מונעת מ×'ולשים ל×"תח×'ר לפייס×'וק from static.wixstatic.com
גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. הרגע הזה שהייתה תקלה עולמית ברשתות החברתיות. פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. ▾ דווח על תגובה זו 0 .

משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם.

אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם. ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. סדר עולמי חדש היו מוכנים. הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. ▾ דווח על תגובה זו 0 . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות.

קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. סדר עולמי חדש היו מוכנים. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: הרגע הזה שהייתה תקלה עולמית ברשתות החברתיות.

לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. מ×'זק 14.4.19: תקל×
מ×'זק 14.4.19: תקל×" עולמית מונעת מ×'ולשים ל×"תח×'ר לפייס×'וק from static.wixstatic.com
אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. לכן, אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר, כגון שמירה לוקאלית. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן. ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. תקלה עולמית בוואסטאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה.

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. פייסבוק חוותה תקלות דומות באפליקציות השונות שלה השנה בחודשים מרץ ויולי, . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; גולשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה שלא מאפשרת כניסה לפלטפורמות החברתיות ווטסאפ, . ווטסאפ ומספ' רשתות חברתיות קרסו. ▾ דווח על תגובה זו 0 . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: סדר עולמי חדש היו מוכנים. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . הרגע הזה שהייתה תקלה עולמית ברשתות החברתיות. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בחברת פייסבוק הביאה לקריסה של האפליקציות ווטסאפ,.

תקלה עולמית - שו×' תקל×" ×'וולט: לא ניתן ל×"זמין משלוחים - הקלטות לא נשמרות כהלכה בענן.. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה. סדר עולמי חדש היו מוכנים.